zondag 2 februari 2020

We gaan weer vissen!

Een tijdlang bleef het rustig op deze plek. Ik heb het afgelopen jaar wel gevist, ook wel gevangen, maar het vissen stond gewoonweg door allerlei omstandigheden op een lager pitje. Daar wil ik voor het komende jaar verandering in brengen, voor zover het naast de andere bezigheden gaat lukken.

Mijn laatste wapenfeit was het vangen van twee mooie snoeken in de polders van Wilnis, samen met vismaat Rene. Ik heb er van genoten en beschouw het als een opstap om vaker op pad te gaan.



Naast het vissen met kunstaas kijk ik alweer uit naar de winde. Zou het dit jaar weer lukken? Zijn ze er vroeg dit jaar, door het zachte weer? Daarna wil ik me weer gaan richten op het vissen met swingtip en met de pen, op voorn, brasem en karper. Zeelt staat ook op de verlanglijst en ik ga zeker enkele pogingen wagen om er gericht op te vissen en er een paar te vangen.

Laten we er een mooi visjaar van maken. Tight lines!

Groeten van Robert


Geen opmerkingen:

Een reactie posten